tisdag, oktober 13, 2009

UNDERBART!!

underbart, härligt.....ja det finns många sätt att formulera det som jag precis kommit hem ifrån :) stallet.....

ja ja, stallet kanske inte e så jäkla rockit för sig, det e ju fyta väggar och ett tak, men hästarna. mmmmmm hästarna :)

provred en av cillas hästar, en stor herre som heter herkules, super mysig :) när jag väl börjat lita på honom :)

han ville gå i en cirkel en gång men annars va allt perfekt, jo han blev lite rädd för en joggare med, men när hon väl började gå istället för att springa så gick det bra :)

underbart att vara ute i skogen och bara känna hästen under sig och alla andra ljuden runt omkring :)

fast när jag satt av så kände jag att jag hade använt muskler som hade legat i vila LÄNGE!!!
så det blir nog till att äta sin frukost stående imorgon :)


men jag hoppas att det blir fler gånger :)
och hon sa att hon skulle ringa fler gånger :) så det låter härligt :)

ne nu blir det en lååååång varm dusch :)


kram kram

Inga kommentarer: