torsdag, oktober 01, 2009

funderar på nytt upplägg :)

Har tittat runt lite här på blogger och kollat lite på hur folk "redovisar"
sin träning :)

och jag tänkte att jag måste ha lite mer motivation om jag ska klara detta med att gå ner i vikt :) och komma iväg på träningar :)

så jag hittade en tjej som la upp allt hon hade tränat på en gång, och det kändes som rätt sätt för mig med, för då fick man se allt man gjort på hela veckan på en och samma gång :) nu ska man bara komma ihåg att skriva ner allt man har gjort med :)


såå här kommer det komma för varje vecka vad jag har gjort från måndag till söndag :)

och om det går som jag vill framöver så kommer jag även kunna lägga till ridning i träningsschemat :)
får se i helgen hur det går :) håll en tumme för mig att jag inte ramlar av när jag ska provrida, har ju inte ridit på så många år:) men det ska bli så kul :)
ska kanske hjälpa en tjej som har en hel del hästar här uppe i stallet, hoppas hoppas hoppas att dom e snälla :) mendet säger hon att dom e så det hoppas jag :)


ne nu ska jag ner i sängen och ligga och gosa med katten som jag såg låg på min sida av sängen....... gud va skönt det e att kunna säga så :)
för er som inte vet om det så har vi bytt ut våran 120 säng till en 180 säng :) och det e stoooooor skillnad :)

det tycker iaf jag å katten som har övergivit soffan för att komma och ligga emellan mig och sambon :)


ne nu blir det sängen :)

kram kram

1 kommentar:

About me... sa...

Hej Hanna!!

Åå det är alltid lika kul och läsa dina inlägg på min blogg :) *glad*

Ja det där med att jobba just helger alltså. Phu. Har jobbat sjukt mycke helger under hela detta året tycker jag.. Phu!
I need the money ;)

Va jobbar du med?

Kul att box passet gick bra och att du skma få intruktion när detg gäller styrketräningen i nästa vecka :)
Har du betsämmt om du vill köra mer maskiner eller fria vikter??

Ha en underbar helg Hanna!
Kram /A