tisdag, oktober 20, 2009

slapp dag.

idag har det vart en slapp dag.
vaknade vid elva oc ville helst somna om, hade inte sovit så mycket inatt.
men jag gick upp :)

sen så sate jag mig och kollade på true blood :)
snart igenom alla avsnitten :)l

sen ringde evelina och pratade lite ohc bjöd över mig på lunch :)
det säger man ju aldrig nej till.

blev wokade grönsaker och kött. mmm

sen åkte ajg hem ch hade tänkt mig att stäla mig och baka:9
men smöret var fruset, hade glömt att ta fram det ur frysen, hmmm, smart head :)

sen kom sambon hem och då va det dax för käk.
sen har vi grejjat lite med huset:) satt in en ventil och lite bös :)

snart blir det sängen, ska jobba långpass både onsdag och torsdag, fast på torsdagen ska chefen ta över för mig på morgonen iaf. för jag ska till ungdomsmottagningen och prata om en ny p-stav, det gick tydligen inte att bara komma in och få en ny utan men måste ha samtaL med dom först, men hallå!!!!¨
jag har redan en stav, hmmm, jag vill ju bara få den utbytt, jag har ju redan konstaterat att jag tål staven, med tanke på att jag har haft en i tre år utan problem...
hmmm, konstiga människor.

sen blir det jobb fredag till tisdag nästa vecka :) sen e man ledig en vecka :)
och då bär det av till ullared :) med typ hälften av sveriges befolkning,koom på att det skulle vara rätt mycke folk där just då, ;) för alla skolungar har höst lov :)¨
hejja oss!!!
men det går nog bra :) skrämde ju skiten ur en unge förra gången jag va där, hon högg ett skärp ur näven på mig,och då blev jag lite grinig :).
men det e ju typisktmig, ingen stubin, särskillt inte i stora folksamlingar, folk som kör på en på hälar och dyligt,.....mmmm., härligt. längtar redan :)

ne nu blir det en stund framför tvn..


natti natti

1 kommentar:

Therese sa...

Ja se sjukvården... Hujedamig! Najs med Ullared, jag ville ju åka dit i sommar när vi var nere hos pappa men Kristoffer vägrade av nån konstig anledning! :o Du, kolla min blogg frå du se min nya lilla katt! :D Hoppas allt är bra med dig gullekusin!