tisdag, september 22, 2009

vart tog sommaren vägen?





ja det kan man undra, rätt va det va så small det till och så va hösten här :) men det e väldigt mysigt med hösten, tekvällar, mys i soffan-stunder m.m

idag har vi vart och firat marlene, sambons syster, som fyllde år :)
fick goda varma mackor och god tårta:)

sen åkte vi hem och gick och lade oss, men som vanligt kunde hanna inte somna, så det va bara att hitta på nått annat en stund.

på fredag ska vi till husaren på allsången, ska boka imorgon.

ska även se om jag kanske kan ta mig till nautilus efter jag slutat och starta ett gymkort där, får se om tjejen som jag ska träna med kan på fredag,

imorgon och på¨torsdag e man ledig, gött som fan :)

imorgon e det ÄNTLIGEN dax igen för min älskade serie :) har bara gått fem program än men jag e fan helt såld!!! TRUE BLOOD!!!
vet inte va det e med serien som jag gillar så mycket, e inte så mycket för vampyr serier eller filmer egentligen, men kanske ska ge dem en chans :)

ne nu e det nog sängen, ska gå å slå på radion så kanske jag hittar nått som e intressant att lyssna på, då slocknar jag direkt, e nått bara intressant, så blir jag trött :) typiskt.

Inga kommentarer: