onsdag, september 23, 2009


ungefär såhär känner jag mig ida, som kusin itt :)
börjar bli så långhårig så det finns inte, måste nog ta å ta lite från lönen som kommer nu och gå å klippa mig, men vet itne om jag har råd, men jag MÅSTE!! :)
går ju inte att gå runt med en mopp på huvvet :) det e typ så det känns :)

hmm ja det tål att tänkas på.

idag har det inte hänt mycket, sambon försökte upprätta arbetsläger här hemma : jag städade lit einne och sen smet jag till frida :) hehe, han satt kvar och polerade sina lastbilsflak :)
hehe, men jag ska ta å göra lite mera imorgon, ska ta å köra ved imorgon.

så villig arbetare sökes, meriter inget krav, bara lite erfarenhet på skottkärrekörning och ett bra humör och god vana att prata på och få tiden att gå :)

så säg till om du stämmer in på beskrivningen, så får du vara med och köra ved :)

Ne nu blir det sängen, sambon sover redan,

natti natti :)

Inga kommentarer: