onsdag, september 09, 2009

riktigt skumt väder

hmm, idag har det vart riktigt konstigt väder :/
först sol när jag vaknade, sen blev det jätte mulet och grått och sen blev det kanon väder igen, hmm, konstigt.

idag tänkte jag att jag skulle ta å städa ur bilen, måste ju göras innan vi åker ner till getinge (halmstad) till bror min. och hans familj så klart :)

sen sak ja ta mig ner till gymmet en sväng, bara sista månaden kvar innan jag tänkt byta till nautilus, ska gå med en gammal tjejkompis :) om det e nån mer som vill gå så e det bara att säga till, jag å malin ska nog bara gå vissa dagar i veckan, har inte redigt bestämt oss än.

men vi ska till nautilus :) slut på skitstället jag e nu :)
därför jag inte velat gå så ofta heller, för att jag inte trivts.

ne nu måste jag få nått gjort.

kanske skriver senare ikväll.

Inga kommentarer: