torsdag, juni 18, 2009

vaken natt igen :(

hmm , om två och en halv timme så ringer min telefon för då ska vi gå upp, och jag sitter här som nån jäkla osalig ande, och inte kan sova, gick och lade oss vid tio och har vart vaken sen dess, hmmm, vet inte va jag gör snart, kommer att vara död imorgon, och när vi för en gångs skull har mycket att göra så man nästan måste vara utvilad.

imorgon, ska vi åka och lämna sambons lastbil på verkstad, och sen ska vi hem och åta frukost med hans mamma, och sen bär det av ut och klippa gräs runt omkring, och sen ska vi gräva lite rabatter runt omkring huset, härligt att det börjar gå framåt :)
sen vid halv tre ska vi hem till evelina och hugo och äta tacos :)

och sen vid halv fyra typ ska jag skjutsa sambon och hämta lasbilen och sen tillbaka till evelina och passa hugo så hon kan packa :)

full dag kan man säga, kommer att vara död på kvällen :)

ne nu ska vi se om jag inte kan vilja sova lite, hmmm, jag får väl dunka huvudet i väggen tills jag svimmar annars :)

natti natti :) kram kram

Inga kommentarer: