söndag, juni 21, 2009

ännu en midsommar till ända.

jahapp,ännu en amatörernas afton som gått.

vi va i falköping hos elise och peter eller rättare sagt ute i näs.
va jättekul, mycket att dricka och många skratt.

kände dock inte att jag hade den rätta stämningen för att dricka mig sådär "aspackad" som många anser lämpligt på midsommar :) (låter som världens moraltant, e jag inte :))
så därför blev det typ bara tre cider på hela kvällen plus nån snaps här och där, kände knappt nått, fattar itn eatt jag lyckades sitta och puppa på dessa tre cider en hel kväll, men men e man inte på humör så e man inte, men min kära sambo hade definitivt den rätta sinnesstämningen för en redig midsommar fylla :) och hans kusin ola var tätt efter följande :)
det va nog screwdriver (brännvin och apelsinjuice) för hele pengen igår :)

och det fick han veta dan efter :)

första komentaren jag fick på morgonen :

- Älskling, jag har ont i håret!

jaha ,och vad ska jag göra åt det? funderade jag tyst på för mig själv :)

han e härlig min sambo :)

fast ola va snäppet dåligare :) tog ett bra tag innan han ville gå upp :)

men vi hade kul.
och sen va det bara till att åka hem så jag kunde åka och jobba vid tio, och nu sitter jag här.

ne nu blir det sängen, kanske skriver imorgon när jag slutat jobbet vid tio.

kram kram

Inga kommentarer: