måndag, juni 29, 2009

Måndag igen.

jahapp, så va det måndag igen och jag ska jobba ikväll.
nu när det är såhär varmt så e det väldigt skönt att jobba kväll.
tänkte att jag ska lägga mig i solen sen en sväng :)

igår så var vi på cornelias dop. det va svalt och skönt i kyrkan :)

sen blev det fika, sen hjälpte vi till att städa och ställa iordning bord och så, medans dom andra tog kort, blev jättefina kort.

sen när vi skulle bege oss hem så kom vi och älsklings syster med familj och mamma på att vi skulle åka och käka. så det blev orient palace och deras buffé. *mumma*

sen bar det av hemmåt och där intog jag ryggläge, för att man va så mätt så man somnade :)

sen kom johan med lastbilen och vi skjutsade hem honom och william och åkte samtidigt med asfalts paddan till august :)
mycket fin utsikt dom har där uppe, vill med bo så, fast inte på vintern, lite för lång och brant backe då tror jag :)
sen va det bara hem och gå å nana.

sen imorses så åkte sambon å jobba, ska ligga ute till på torsdag.
men på onsdag ska jag träffa evelina och hugo, vi ska mysa och äta god mat, och ajg ska få se hennes nya lägenhet :)

ne nu ska jag ut i solen :)

kram kram på er allihopa

Inga kommentarer: