tisdag, maj 19, 2009

Tjohoo :)

Nu har man äntligen fått ordning på tidsinställningen :)

nu har man kommit hem från jobbet för en kvart sen :)

det va lite att göra på jobbet idag, rätt kul när det e lite att göra, så tiden går lite fortare :)

hade hoppats på att ha fått nån komentar från nån vänlig själ om att han/Hon hade velat hjälpa mig med photoshop, men det hade man inte fått, kan ju verkligen inget själv, blir ju bara sur/ arg / grinig när det inte gör som jag vill, sen så vet man ju innerst inne att det e för att jag gör fel och då blir man ju ännu surare :/ hmmm, får nog gå nån kurs eller nått:/

Ne nu blir det sängen, gubben ligger redan däckad som en säl där inne och snarkar som ett helt sågverk, inte för att jag vet hur jag somnar men det går till sist :)

Natti natti

XoXo

Inga kommentarer: