måndag, maj 11, 2009

Ny vecka, nya mål :)





Japp ny vecka, nya mål.

Denna veckan blir väl inte så mycket gjort antar jag :) e ledig nästan hela veckan, jobbar bara onsdag och torsdag :)

På fredag blir det sthlm med sambon till nån mässa med grävmaskiner dock, men det e skönt att bara komma iväg. sen på lördag e det tjejfest, blir nere på sofiero, ska bli skoj :)
ska höra med lite mer folk om dom ska komma, vi e inte så många än.

Och igår klockan nio på morgonen, så fick simon och rebecka en liten tös, grattis på er!
50 cm lång och vägde 3580 g ? tror jag att det var. Grattis igen :)


Hade hela familjen här igår, mamma, pappa och syster, och sambons mamma :)
Vi grillade och tjötadee och hade det trevligt :)

Och jag tycker att det e helt otroligt att jag e uppe nu :) klockan e lixom 06 30 (har inte fått in klock funktionen här)


Har redan slängt in en tvätt, som snart e klar:)

tänkte att jag skulle få lite tvätt tvättad :)
sedn kanske det blir att träffa madde och cornelia :)


ne nu ska jag ta å hämta tvätten :)

XoXo

1 kommentar:

Hanna sa...

Ooh, tjejfest?! ;)