tisdag, maj 12, 2009

Ledig idag

Japp idag e det ledighet som gäller, va ledig igår med men då tillbringade jag dagen med madde och cornelia :) så trevligt så :)

idag, har jag lämnat papper åt sambon, handlat nya klädnypor :) behöver det till all min tvätt :)
tvättat håller vi på med för fullt.
Har även köpt hem en liten vattenmelon :) den va billig idag, så jag ska ta å smaka på den och se om den e god :)

köpte även plastfil till fönstren, ni som vart hemma hos oss, vet att vi har "vanliga" fönsterglas fönster, så jag köpte film flr att få en liten frostad look på fönstrena, så jag kan plocka bort gardinen vi har för fönstren nu, så det kommer in mer ljus.
Men när jag kommer hem och har packat upp första rullen så ser jag att det är fel storlek på bredden på filmen, hmmm, jag som tyckte att jag mätte så bra :(

jaja, det blir till att åka och köpa annan film :)

Ne nu blir det till att plocka upp en tvätt :)

XoXoXo

Hanna

Inga kommentarer: