torsdag, mars 04, 2010

torsdag 4 mars

Idag va det skönt med sovmorgon :)
igår så gici vi ju upp vid fyra då vi skulle åka till ullared :)

det va jag, emelie och min mamma som åkte.
det va jätteroligt att komma iväg och bara få shoppa loss lite :)
och för en gångskull så hittade jag kläder där nere, brukar aldrig hända!
jag fick med mig tre toppar och tre tjocktröjor till mig :)
jeans och byxor köper jag inte där nere, för dom e väldigt konstiga i storlekarna :/
sen köpte jag en massa annat med :) det e ju klart :)
massa strumpbyxor, underkläder, sminkpenslar, smycken.
pläd till soffan, barnkläder till kompisars barn,
och massa mera som jag knappt kommer ihåg :P

ne nu blir det till att käka lite frukost :)

sambon har åkt iväg och jobbar hos sten.
så jag har hela huset för mig själv:)


//Hanna

Inga kommentarer: