fredag, februari 26, 2010

förvirrad,

jo det kan man minst säga att jag är, vill så mycket, men pengarna säger STOPP med stort S
fattar tien va vi göra av med pengarna i vår familj, hmm måste nog anlita en detektiv som får luska ut det.
vill ju gå en speciell utbildning, men tror inte att vi skulle ha råd att jag gick den,
sen vill jag egentligen forsätta att jobba, då man e van att jobba och få in pengar kontinueligt (stavning?)

hmm man jag ska skicka ut lite krokar och se om jag får nått napp, så får vi väl se vad vi ska ta för steg därifrån sen.

hmm, hatar att vara förvirrad, varför i H*lvete ville man bli stor när man va liten, e ju bara problem och gråa hår juh :( kan ju inte slappna av på samma sätt längre, har fått för mycket inblick i vuxenlivet, rättelse har fått för mycket av vuxenlivet i mitt eget liv :/

när fan hände det ?

Inga kommentarer: