söndag, november 08, 2009

snart sista dan på jobbet, för detta passet :)

japp, nu e det bara imorgon kvar, ska jobba dubbelpass imorgon ska gå lunch och sen börja vid fem igen och gå till tio. sen e man ledig en stund, närmare fra tills på torsdag då jag ska hoppa in och hjälpa till på natten, och sen e man ledig till på onsdag igen :)
oj oj oj va mycket ledigt :)

nån som har nått bra förslag på va man kan hitta på ????

jag ska ner till gymmet ett par gånger iaf, måste komma igång med det nu igen efter att ha vart borta så mycket nu senast för armen, men det börjar kännas bättr, så nu ska det nog bli både styrka och några pass.

jag måste komma på nått mer man kan göra nu när man komer att vara så mycket ledig, vill vara kreativ, och göra nått,

funderar på att antingen börja lära mig sticka raggsockar...ja jag vet att det är mormor varning på det, men tänk va bra att kunna, :) man kommer ju aldrig mera att ha ont om raggisar på vintern :)

eller så funderar jag på att göra om hos fiskarna, men det kanske kommer at kosta för mycket pengar om jag får gå lös på´t :)

jag vill göra så mycket, ska nog ut å kolla om man kan ta in nån av kusarna och kanske mysa och borsta lite på dom :)

kom jättegärna med förslag på nått jag kan göra :) kanske nått jag fastnar för och inte har tänkt på själv :)

kramar

Inga kommentarer: