tisdag, november 24, 2009

hmmm.ja va ska man man göra :)

mmmm, just nu halv sitter jag i sängen och skriver :) kom på mig själv att varför sitta ute i vardagsrummet fram för stora datorn och frysa när man kan ligga nästan helt nerbäddad i sängen :)

idag börjar man sin lediga vecka, men så mycket ledigt blir det väl kanske inte, har massor att göra. känns som att allt man inte hinner göra när man jobbar kommer sen när man blir ledig.

ska ta tag i städning óch tvätt idag innan jag åker till evelina :)
sen blir de ett abs pass¨på gymmet :)

ska se mer va man kan ta å göra, ska ta å packa ner den gamla sevisen i en låda så gengåvan kan komma och hämta det :)

får väl se va dagen har att erbjuda :)

sak nog gå upp fixa iordning den nya muslin som jag hittat på internet :) massa nötter och saker i :) mmmm.

sen ska jag handla allt jag behöver till mina cristmas cupcakes :)
ska även prova några nya cupcakes i år :) med saffran i :)

det blir nog bara bra :)

kram på er allihopa!

1 kommentar:

About me... sa...

Hej Hanna!
Tack för att du delade med dig an din berättelse om kissen. Mm, det är så hemskt att behöva ta just det där belsutet att dom ska somna in. Ursh, men dom ska inte behöva lida så tyvärr är det enda utvägen ibland :(

Vad heter din nuvarande kisse? :)
HUr gammal är han/hon?
Ja katter är bara för söta. Hihi, det går jätte bra med min lilla kisse här hemma. Åå är så glad :) Döpte henne igår till Saga. Hihi :)

Hur blev dina cupcakes?
Blev dom med saffran i goda?

Ha en fin helg Hanna!
Kramiz!