söndag, augusti 16, 2009

jobbhelg avslutad :)

japp nu e jobb helgen avslutad :) skönt, nu e det två dar med ledighet och sen e det bara att jobba tåv dar till och sen e det SEMESTER!!!!!

gött =)

semester i tre veckor :) nån som har förslag på vad man kan göra??:)

ullareds resan blev uppsjkuten till sista helgen i oktober bra då får man lite mera tid på sig att samla ihop pengar:)

imorgon så blir det besiktning av bil och sen absolut inget mer :)
ska bara vara hemma och bara va :) e såååå trött i huvvet idag :)

ska bara glo på film och spela dator imorgon tänkte jag :)

nån tvätt med :)

ne nu blir det sängen :)

Natti natti på er!!

KRam

1 kommentar:

About me... sa...

Åå heje!
Vad glad jag blev av ditt inlägg *ler stort*

Så kul att du lämnade ett litet avtrycken och att du gillade min blogg. Är jätte kul om jag på nått sätt kan smitta av mig av min diciplin. Hihi.. Är grymt glad att jag har hittat den. Haha!

Kul att du ska byta till Nautilus :) Där tränar jag. Tycker det är jätte bra. Vart tränar du nu nånstans?

Ha en mysig kväll Hanna.

Kram /Angelica