måndag, augusti 24, 2009

en riktig skitdag

japp det har det vart idag, en riktig skit dag :/

önskar att jag inte gått upp ur sängen imorses.
allt jag gjorde idag har gått fel, förutom middagen, får se hur det går att bädda sängen idag :)

imorgon blir det att träffa malin vid halv elva i stan, sen ska jag till tandläkaren vid tre och sen ska jag åka och handla, ska se om jag kan ta å hinna med en tur till gymmet på morgonen med.

måste ta å ta tag i mig själv nu, detta går inte längre, mår bara sämre och sämre på grund av att jag e så stor som jag e, men nu får jag se till att göra nått åt det.
och tyvärr så går allt ut över sambon (stackaren) vet att jag inte vill ta ut det på honom men det bara blir så. fan får skärpa mig så jag inte förlorar honom, bara för att han kanske tycker att man blivit en riktig surkärring.
vill ju inte tjata på honom om allt, bara att göra det själv om det e nått man stör sig på ju. hur svårt kan det vara, hmmm.

ne nu blir det till att gå ner till sambon och kolla på honom när han grejar med svärmors bil.

natti natti Hanna

1 kommentar:

anna sa...

då är vi i samma läge då, trivs inte alls med mig själv just nu och känner att det går ut över johan för att man inte har så många möjligheter att göra något åt det heller när han jobbar som han gör + att man inte känner sig tillräcklig, har ju inte den mest romantiske av makar så man ser väl kanske inte uppakattningen han ger så tydligt.
om du har lust att ta långpromenad nån dag när jag har grabbarna på dagis så vore det jättekul.
kramar