onsdag, juli 01, 2009

varmt idag med

japp varmt och härlöigt idag med :)

idag blir det fullt upp,

först ska jag ner till gymmet (duktig jag e)
sen blir det dusch och sen bort till coop och handla lite.

och sen blir det till att hämta evelina och sen hämta hugo :) och sen ska vi handla lite mat och sen hem till henne och käka och ha det trevligt, sen hem till sambon :)

fick jobba lite imorrn, jobba över lunchen bara. det går nog bra :)


ne nu blir det gymmet i värmen, om jag ska kunna gå ner några kilo :/

1 kommentar:

Anna sa...

hej hopp Anna här, din sambos partners fru...tolka som ni vill=)
har hittat hit iaf och börjar allt bli en stadig bloggläsare.
Vad går du på för gym?
kanske borde följa med nån dag o få bort lite av degmagen och lite här o var där det sväller över.
Känner att jag behöver träna mkt rygg o mage nu när jag inte har Lova därinne som stödjer upp=)
allt bra med er ananrs?
kramar på dig du flitiga filur.