söndag, juli 05, 2009

helgen över

japp nu e helgen över igen, går så fort.


i helgen har man jobbat för fullt :)
men det har gått bra :)

nu e det bara ledighet i två dar och sen jobb i två dar innan jag och älsklingen åker bort :)

säger itne än vart det e vi ska, för han kan tjuvkolla :)

ska jobba kväll på onsdag och natt på torsdag.

mer i veckan e väl att jag ska träffa madde och cornelia på måndag och evelina på tisdag, fullt upp :)

men det e bara roligt :)

regn reng reng, det verkar itne vara annat just nu :)
men det e gött när det e lite svalare :) va lite för varnt där ett tag :)

semester har jag ingen än, vecka 35 - 37 har jag semester :)
sent som fan :)
med undantag för att jag ska jobba helgen vecka 35 :)
det e ju matfestivalen då:)

för väl se om det blir till att jobba dag eller natt :)

ne nu blir det till att mysa lite med sambon :)

natti natti


Inga kommentarer: