söndag, januari 31, 2010

nu så....

nu så börjar det ordna upp sig i kaoset, som vi fixade till lite fint fyra timmar(!) innan jag skulle åka och jobba natten.
och va e detta kaos?
jo förstår ni, jag har ju sagt att vi ska få ny soffa.
vi åkte till coop för att handla lite mys för kvällen innan jag skulle jobba.
då går vi till byggavdelningen och ska kolla om dom har nått billigt klinkers till vårat golv i källaren när sambon utbrister den intelligenta idén : -Älskling, nu när vi ska få ny soffa, så kanske vi ska tapetsera om i vardagsrummet.
varpå jag svarade, ja det kan vi väl göra.
nu kommer vi till det roliga : frille jobbade hela helgen dagtid och jag jobbade natten, vi gick om varandra kan man säga.
jag jobbade med rummet på dagarna coh sen fick han ta lite när han kom hem.
söndagen slutade han tidigt och då fick vi även hjälp av mamma och pappa som offrade lite tid till att hjälpa till :)

trodde för en liten stund att det itne skulle gå att få det klart men det gick :) blev färdiga ca klockan tio :) nu ska vi bara ta hallen med, sen får det vara bra med renovering för denna gången :)

väntar som sagt nu bara på soffan.

ska lägga upp lite bilder när det e klart :)

så nu vet ni va vi har sysslat med i helgen :)
ne nu ska jag sova :) natti natti

kramar

Inga kommentarer: