onsdag, december 09, 2009

trött som f*n

mmmmm, idag e jag riktigt trött, klockan e halv nio och jag skulle kunna tänka mig att gå å lägga mig :) skönt:) får väl se om jag kan sova inatt..... det blev ju i´nte mycket sömn natten till idag.

vaknade vid tre och det va lögn i h*lvete att somna om, så jag har varit vaken sen dess, gjorde frukost till sambon innan han åkte imorses, sen har jag städat hela huset (inte för att det e stort men ändå :) ), tvättat och strykt sambons skjortor, handlat lite. ja det e väl så min dag har sett ut :)

imorgon blir det till att packa lite till helgen då vi sla till hjo till mamma och pappa, bror och hans familj kommer med upp :) ska bli så kul å se hur stora pojkarna har blivit :)
har köpt en liiiiite försenad födelsedagspresent till liam den store killen :)
han hade ju redan fått det spelet ajg hade köpt till honom när vi va nere coh firade honom.så jag lovade att ha paketet redo när vi träffades nästa gång :)

ne nu ska jag gå uttill sambon i soffan :) natti natti:)

Inga kommentarer: