måndag, april 13, 2009

bebis, marängswiss och massa tjöt


Nu har madde och asse och deras goa dotter cornelia åkte hem, ja ni trodde väl inte av rubriken att dömma att det va jag som skulle få barn, för så e inte fallet.
Och om jag har misslett nån så ber jag om ursäkt :)
Vi har käkat massa mat och ätit marängswiss blev det sen på kvällen, sen satt vi och löste lite frågesporter på nätet, roligt roligt :)

Idag va det jobb från tio till fem, sen e man ledig i två dar :)

Syster kommer hit imorgon, och sen ska jag och hon och madde och cornelia åka till hjo på tisdag, till mammsen :)
Så får hon ta hand om oss lite :)

Alltid skönt å bli lite bortskämd:)

Ne nu vet jag inte va jag ska skriva mer, känner att jag skulle vilja ha en sån otroligt bra å rolig skrivar glöd som vissa utav er har här:)

Ne Nu blir det sängen, så man hinner att ta så mycket plats som möjligt innan sambon kommer tillbaka från fyllekörningen :)

Natti natti alla människor :)

XoXo

Hanna

Inga kommentarer: